wtorek, 14 czerwca 2016

Gdzie jest róż?! // Where is pink?!

Dziś, jako inspirację dla Piątek Trzynastego, przygotowałam kartkę w nieco nietypowych jak na mnie kolorach (hej! A gdzie róż?!). 
To zestawienie jednak wydało mi się jednak na tyle ciekawe, że zapewne będzie pojawiać się częściej.

Today, especially for Piątek Trzynastego, I made a card in slightly unusual for me colors (hey! where is pink ?!).  
However, this color combo seemed interesting enough for me and probably will appear more often.



 

 Pobawiłam się także z foamiranem - po warsztatach u Agi C jestem zauroczona jego możliwościami.
The flower was made of foam - after the workshop at Aga C I am charmed by its capabilities.


Napis z CRAFTfun polubił się z brokatowym splashem z 13 arts ;)


 Użyłam: // I used:




Pozdrawiam! // Best regards!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...