wtorek, 5 kwietnia 2016

Zaproszenia // Invitations

Pora na kolejną inspirację dla Piątek Trzynastego - dziś pokażę zaproszenia na 8 urodziny mojej córki Zosi. Przygotowywałyśmy je wspólnie. Zosia wybrała papier, zaakceptowała projekt, wycinała okrągłe elementy, a nawet pomagała je naklejać! Mam nadzieję, że impreza w gronie koleżanek będzie wyjątkowo udana :)

Samą pracą nad wykonaniem zaproszeń Zosia była zachwycona. Cóż, nowe kraftujące pokolenie depcze nam po piętach ;)

Time for another inspiration for Piątek Trzynastego! Today I will show you invitations for an 8th birthday party of my daughter Zosia. We prepared them together. Zosia chose paper, approved the design, cut out circular elements, and even helped me to stick them! 
I am sure that this event in the group of her classmates will be extremely successful :)

Zosia was delighted with the work on preparing the invitations. Ladies! The new "crafty girls" generation is snapping at our heels ;)










Wykorzystane materiały: // I used:

http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Kochaj-mnie-bardziej%2C-12x12/74

 Pozdrawiam serdecznie!
Best regards!


3 komentarze:

  1. Świetne są te papiery, w moim klimacie, a pomysł i wykonanie rewelacyjne. Brawa dla małej artystki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak wspólna praca, pozdrawiam i podziwiam obie artystki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ uroczo wyszły :) Mam tę kolekcję, cudna jest, a kompletnie nie mam na nią pomysłu.
    Udanej imprezy Zosi życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...