czwartek, 9 października 2014

SZAGA 10/2014

Październikowa SZAGA upłynęła nam pod znakiem drewnianych elementów, dodatków, dekoracji. Motywem przewodnim było drewno, a użycie drewnianego elementu było obowiązkowe.

Ja wykombinowałam notes dla mojej Zosi. Zamówienie na niego miałam już dawno. Ilość niezbędnych do umieszczenia elementów rosła z każdym dniem. Obawiając się, że notes w końcu będzie w formacie LO, zebrałam się i powstał taki oto, pełen dziewczęcych elementów i dodatków, noteso-pamiętnik. 
Zosia jeszcze nie widziała efektu końcowego - nasze kraftowe spotkanie tradycyjnie łączyło się z pogawędkami, no i... nie zdążyłam ze wszystkim ;) Dziś, gdy wróci ze szkoły, będzie czekała na nią niespodzianka. Do mnie natomiast wpłynie zapewne kolejne zamówienie - Isia nie odpuści siostrze :) A i Hania chciała taki, bo przecież Jasia już swój album ma...

 


"Drewniany" papier to Panna Oliwia. Gwiazdki i korona pochodzą z EKO DECO. Zabawny słonik to CRAFTfun :)




I jeszcze mała zajawka z Instagramu ;)

Nasze spotkania otwarte są dla wszystkich kraftujących 
 - można przyłączyć się w dowolnej chwili, także wirtualnie
Szczegóły znajdziecie na naszym profilu na FB.
Należy wykonać pracę zgodną z wytycznymi spotkania i podesłać w wiadomości jej zdjęcie. 
Podpiszemy, podlinkujemy i wstawimy do albumu.


3 komentarze:

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...