sobota, 23 marca 2013

Czekając na wiosnę

Jak tłumaczyła mi ostatnio moja trzyletnia Irenka -
"wiosna już jest, ale KALENDARZOWA" ;)

A ja czekam na tę PRAWDZIWĄ - z pierwszymi pąkami, delikatnymi listkami i pojedynczymi, nieśmiało rozglądającymi się kwiatami. A gdy już przyjdzie, będę niecierpliwie przytupywać w oczekiwaniu na wyjątkowy wybuch kolorów i kształtów, jaki tylko pełnia wiosny może nam zaoferować.

Dziś mały przedsmak tego co, mam nadzieję, już niedługo nas czeka!









Kartka inspirowana wyzwaniem w TRR - Challenge #49 'Spring Cottage' z pięknym zdjęciem-tematem.



A w tygodniu dotarła do mnie wyczekiwana (niczym wiosna!) przesyłka z MeiFlower
- nagroda z Crafty Catz! Hurra!



I jeszcze krótkie info dla kochanych komentujących:)
Ze względu na zalewający moje posty spam, włączyłam moderację komentarzy - mam nadzieję, że tylko tymczasowo!

Pozdrawiam Was i serdecznie dziękuję za wszelkie słowa otuchy i wsparcia w tym trudnym dla mnie czasie!

5 komentarzy:

  1. piękna kartka, podoba mi sie bardzo w niej po prostu wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie i na bogato! Oby wiosna przyszła jak najszybciej :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, taka bogata i bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely gorgeous! Thank you so much for sharing with us at The Ribbon Reel!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...